donderdag 30 juni 2011

Lovely laptop case

Er gaat (bijna) geen dag voorbij dat ik mijn MacBook niet mee naar school neem. Bij elke outfit hoort natuurlijk een bijpassende tas en in elke bijpassende tas moet ook mijn MacBook passen. Nu is het me nog altijd gelukt om hem in m'n tas te krijgen. Soms met moeite, dan maar geen notitieblok voor m'n aantekeningen mee.. Nu was ik beetje aan het rondsurfen op 80spurple, wat trouwens echt een aanrader is en kwam ik deze laptoptas met studs tegen. Ik was gelijk verkocht. 
Misschien moet ik voortaan mijn tassen, die niet bedoeld zijn als laptoptas, toch maar met rust laten. Zodat ik er volgend jaar ook nog mee de straat op kan.

3 opmerkingen:

  1. wat een super leuke site eef! moeten we binnenkort maar eens nieuwe dingetjes bestellen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja he! Doen we! Zie je zaterdagg

    BeantwoordenVerwijderen