zaterdag 25 juni 2011

Meiden van het goede leven

Donderdagmiddag hebben Merel en ik lekker van het zonnetje genoten. Roseetje erbij, wat wil je nog meer? ‘s Avonds stond er een heerlijk avondje uit eten, bij Humphreys in Arnhem, op de planning. Nadat ik eindelijk besloten had wat ik aandeed, was het tijd om richting trein te gaan. We konden het niet laten om in Arnhem eerst even een paar winkels in te duiken. Voor wie het even vergeten is, overal is de uitverkoop in volle gang! We waren al snel uitgekeken op alle té leuke schoenen, jurkjes en sieraden, want de studie-financiering kwam voor ons dit keer net een dag te laat. Maar het voor-, hoofd- en nagerecht bij Humphreys maakten een hoop goed. We hadden een mooi tafeltje met uitzicht op de Rijn. Toen de fles wijn leeg was, we helemaal vol zaten van het lekkere eten en de rekening betaald was, werd het tijd om naar huis te gaan. Maar naar huis gaan werd voor Merel toch wel iets anders dan ze gedacht had. Omdat er een of ander verdacht pakketje in de trein was gevonden, reed deze niet. Moet dit net de trein richting Enschede zijn.. De eerstvolgende trein ging anderhalf uur later! Dus besloten we beiden maar richting mijn huis te gaan. Daar hebben we nog even na gekletst. En uiteindelijk hebben Gijs en ik Merel naar Dieren gebracht. Daar reed gelukkig de laatste trein nog wel richting Enschede. Maar al met al, was het toch een erg geslaagde dag!
                                

Geen opmerkingen:

Een reactie posten