vrijdag 17 juni 2011

Touwtje hier, bloemetje daar


Ik heb een geniale aankoop gedaan, misschien wel mijn beste aankoop voor deze zomer: een strohoedje. En ook nog eens hélemaal 2011.. Elk jaar weer, als de eerste zonnestralen met moeite Nederland bereiken, kom ik er al snel achter dat mijn hoofdhuid niet bepaald zonbestendig is. Onder m'n haar is mijn hoofd net een iets te lang in de zon gelegen tomaat. Op een of andere manier verbrand mijn hoofdhuid altijd. Zonnebrand erop smeren gaat ook niet zo makkelijk. Zie je het voor je, euhmm nee ik niet. Of misschien een nieuwe aanwinst voor L'oréal: shampoo en zonnebrand in één! Gisteren was de een-keer-per-zoveel-keer-per-maand-shopdag-met-mam en daar hing hij, mijn strohoedje. Mijn hoofdhuid zal mij eeuwig dankbaar zijn. Hoop ik. Alleen was het maar een saai, naturelkleurig strohoedje. Dus ik, met mijn creatieve ideeën, bedacht dat hij nog te saai en nog niet helemaal 'Evi's strohoedje' was. Dus liep ik samen met mijn moedertje de H&M binnen en kocht daar een zwarte en een crèmekleurige bloem (kan ik ook nog eens afwisselen) voor op mijn strohoedje. Thuisgekomen zocht ik een zwart touwtje voor de finishing tough.

 
En hier is hij dannnn mijn strohoedje. 
Nu nog maar hopen op geen verbrande hoofdhuid deze zomer.  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten