zaterdag 18 juni 2011

Trend: gebarsten

Een vriendinnetje van me sms’te me laatst dat ze nieuwe nagellak had gekocht en dat ik deze ook gaaf zou vinden. Dus ik scheurde in m’n Peugeotje naar haar toe. Ze was op een beautybeurs geweest en daar verkochten ze deze nieuwe ‘Crack’ nagellak. Of ook wel craquelé nagellak. Best geinig toch? En ook leuk voor deze zomer! De Crack nagellak is er in verschillende kleurtjes en je kunt het zowel over blanke- als over gekleurde nagellak lakken. Het mooiste effect krijg je door erna nog een laagje blanke nagellak overheen te lakken. 

2 opmerkingen:

  1. Jasmin Hoftijzer20 juni 2011 om 14:27

    Jaa! Die wil ik ook! Ziet er echt leuk uit Eev. Ben al even wezen zoeken maar heb hem nog niet kunnen vinden, denk dat er een tweede poging aan zit te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kruidvat! Steeds verrassend altijd voordeling;)

    BeantwoordenVerwijderen