dinsdag 28 juni 2011

Zomers dagje Amsterdam

Gisteren zijn Gijs en ik een heerlijk dagje naar Amsterdam geweest. Een zomers, heet dagje (30°C!) kun je wel zeggen. Maar ik ging niet alleen om te shoppen en op het terras te zitten. De belangrijkste en leukste reden was dat ik een sollicitatiegesprek voor een stage bij Girlscene had. Jaa, die leuke website waar je dagelijks artikelen kunt lezen over fashion, beauty en lifestyle. Van te voren is het altijd maar afwachten wie je treft en of je wel bent wat ze zoeken. Ik was ook best zenuwachtig moet ik bekennen! Met mijn nieuwe turquoise jurkje, gelakte nagels en taupekleurige slangenprinttas stapte ik het grachtenpand aan de Keizersgracht (wat natuurlijk ook niet verkeerd is) binnen. Marjolein en Esmée, de redactrices, waren echt top meiden. We hadden een leuk gesprek en voor ik het wist liep ik, met een big smile, al weer richting Gijs, die op het terras aan het genieten was van een broodje kip met bacon. Vrijdag komt het verlossende telefoontje. Wordt dit mijn stageplek en kan ik op zoek gaan naar een kamertje in Amsterdam? I hope so. 
Mijn dagje Amsterdam begon al goed. Het werd tijd voor ontspanning: Shoppen! En ik ben geslaagd. Ik heb dit  oudroze hemdje en aquakleurige shortje gekocht, die met dit weer zeker van pas komen.  

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen