donderdag 7 juli 2011

Cocktails, palmbomen en partytenten


Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, ben ik wel in voor een cocktailtje (of twee, ..). Woensdag organiseerde mijn studentenvereniging LINK een ‘Summer Lounge Party’ en ik was erbij. Sex on the beach', Mojito’s, Pina colada’s en Cosmopolitans werden door sympathieke cocktailshakers voor maar €3,- voor je klaargemaakt. Geen geld, als je zag wat voor een enorme beker je kreeg. De cocktails smaakten me stuk voor stuk erg goed moet ik zeggen. De Summer Lounge Party was ook een beetje bedoeld als afsluiting van dit studiejaar. Ik heb mijn tweede jaar Media, Informatie en Communicatie goed afgesloten en heb een stage voor volgend studiejaar, dus daar kon op gedronken worden. Het was leuk om te horen wat anderen na de zomervakantie gingen doen. Wel een raar idee dat ik de meesten een half jaar niet zie en ieder z’n eigen pad inslaat. Helaas wilde gisteravond de zon niet echt meewerken, maar dat mocht de pret niet drukken. De Summer Lounge Party was top geregeld. Met partytenten, palmbomen, goede muziek van dj Marnix en waterijsjes kwamen we de avond goed door. Nu is de zomervakantie toch écht begonnen. Ik wens iedereen a good holidayy met veel zon, uitslapen en cocktails!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten