donderdag 14 juli 2011

Ik ga naar Ibiza en neem mee

Om er zeker van te zijn dat ik niks vergeet mee te nemen naar het zonnige, mooie Ibiza heb ik maar even een abc’checklist gemaakt.

Aftersun, altijd handig om vervellen te voorkomen
Bikini’s, een stuk of zes en boeken om heerlijk aan het strand te kunnen lezen
Camera, die gaat hoe dan ook mee voor de mooie kiekjes
Deodorant en doucheschuim
Eeuhmm
Föhn, maar dan wel mijn reisföhn    
Geld, wel zo handig:)
Hoedje, mijn strohoedje tegen het verbranden van mijn hoofd
Ipod en heel belangrijk mijn Identiteitsbewijs
Jumpsuits, zomerjurkjes en al mijn andere zomerkleding die ik dan e.i.n.d.e.lijk aankan
Koeltasje voor onderweg en kaarten als we zin hebben in een spelletje
Lingerie en luchtbedje om mee op het water te kunnen drijven
Mobieltje en make-up
Nagellak, voor elk kledingsetje een bijpassend kleurtje en een notitieblok
Olie, voor het bruine kleurtje en de oplader voor mijn mobiel, Ipod en camera
Pinpas, parfum, pen, paracetamol
Qqqq
Riempjes, rugzakje
Strandlaken, m’n stijltang, sieraden, slippers en andere schoenen, sokken en shampoo
Toilettas, inclusief de voorzelfsprekende toiletspullen, tijdschriften en mijn tassen
U.
Vliegtickets en de voucher voor ons hotel
Waterproofmascara!
X...
Yatzee?
Zonnebrandcrème factor 40 (voor mijn altijd verbrande neus) en mijn zonnebril

Ik kom vast nog veel meer tegen wat mee gaat in mijn koffer, maar dat zie ik vrijdag wel weer.
Adiós en een dikke kus!

2 opmerkingen:

  1. Veel plezier Evi! Geniet er maar lekker van samen met Gijs! Tot snel! xxx Jas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel lieverd! Jij ook een fijne vakantie en ik spreek je snel X

    BeantwoordenVerwijderen