zondag 10 juli 2011

Wall of magazines

Tijdschriften lees je voor de fun, er staan meestal mooie foto’s in, je kunt er leuke tips uithalen, zo kan ik nog wel even doorgaan. Nu heb ik er wat anders mee gedaan. 
       Vanaf vorige zomer is mijn slaapkamermuur niet meer paars, maar is hij behangen met allerlei leuke artikelen, foto’s en spreuken uit tijdschriften. Ik had al te lang tegen mijn paarse muur aangestaard en was er helemaal klaar mee. Het werd dus tijd voor iets nieuws. Ik wilde iets totaal anders, iets origineels wat anderen niet hadden. Dus ging ik aan de slag. Ik haalde al mijn bewaarde tijdschriften tevoorschijn, een stuk of zestig als het er niet meer waren en begon te scheuren. Van Glamourpagina’s tot pagina’s uit de Flow kregen een plekje om mijn muur. Toen ik onderhand al mijn tijdschriften ontleed had, begon ik de pagina’s op mijn muur te plakken. Door de verschillende kleuren en vormgeving is het een superleuk geheel geworden. En dit is het resultaat (waar ik stiekem best trots op ben).


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen