vrijdag 19 augustus 2011

Crea Eeev


Armbandjes zijn van die leuke hebbedingetjes, waar je er nooit genoeg van kunt hebben. Een paar maanden terug heb ik op Girlscene een super gave armband gezien. Girlscene redactrice Myrre schreef dat je deze met een schakelarmbandje en garen ook heel makkelijk zelf kon maken. Dus ik ben deze week weer eens creatief bezig geweest. Ik haalde mijn moeders garenmandje van zolder, kocht een zilveren schakelarmbandje, zette m’n laptop naast me, met daarop de Girlscene Do-It-Yourselfpage en ging aan de slag. In het begin was het wel even uitvinden hoe ik nu precies de garen door het schakelarmbandje heen moest vlechten, maar naar een paar keer opnieuw proberen begon ik er handigheid in te krijgen. In nog geen half uurtje tijd had ik een originele, kleurrijke armband. 




Hier is te lezen hoe je zo'n leuk armbandje maakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen