woensdag 31 augustus 2011

Dinsdagdertigaugustus

De dag dat Linde en ik, in een rap tempo, door Amsterdam zijn gesjeesd. Omdat Linde haar eerste les Duits had, die om half 4 begon op de HAN in Nijmegen en die ze beter maar niet kon missen, moesten we rond half 2 de trein terug nemen richting het oosten. Maar wat we wilden –en moesten doen hebben we gedaan. Freek, mijn broer die in Zandvoort woont en in Amsterdam bij reclamebureau Skip intro werkt, was van het weekend zijn toilettas vergeten mee te nemen. Lin en ik hadden dus ook nog een goed excuus om deze dinsdag de dertigste naar Amsterdam af te reizen: Freeks toilettas bij Skip intro bezorgen. We zijn natuurlijk ook nog de stad in geweest om te shoppen! De winkels hingen alweer vol met de nieuwe herfstcollecties. De tijd vloog. We hadden alleen nog maar de winkels in de Kalverstraat bezocht, toen mijn horloge half 2 aangaf. Tijd om ons halve dagje A’dam te beëindigen. Maar wél met volle tassen van onder andere H&M, River Island en Bershka. Het korte bezoekje aan Amsterdam was dus zeker de moeite waard. Freek kan zijn oude vertrouwde toiletspullen weer gebruiken, Lin en ik kunnen goed voorbereid de herfst tegemoet ennn Lin was ook nog eens op tijd voor haar eerste les Duits. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen