maandag 1 augustus 2011

Hippiemarkt Las Dalias

Ik voelde me net een klein kind in een huge snoepwinkel toen Gijs en ik over de hippiemarkt in Las Dalias rondstruinden. Met onze gehuurde scooter, hebben we, zonder maar één keer verkeerd te rijden, de hippiemarkt gevonden. We waren duidelijk niet de enigen die het idee hadden om die dag de hippiemarkt te bezoeken. Wat een mensen! Maar de bijzondere kraampjes lieten me deze mensenmassa al snel vergeten. De markt was een stuk groter dan Gijs en ik gedacht hadden. Ik, als best wel shopverslaafde, kon bij bijna elk kraampje wel slagen als ik dit kon permitteren.. Helaas even inhouden Evi. Wel kan ik zeggen dat ik helemaal happy ben met mijn aankopen van de hippiemarkt: Deze 'visketting’ die ik niet kon laten hangen. Ik vond hem wel grappig en zal best leuk staan op mijn basic truitjes. Maar mijn favoriete aankoop is toch wel deze geitenvacht agenda. Ik zag hem liggen en wist zeker dat ik spijt ging krijgen als ik hem niet kocht. 

Dus nu ben ik de eigenaar van deze 'Sha agenda'! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten