donderdag 29 september 2011

Shopdag deel zeshonderachtenzestig

Omdat het vandaag mijn laatste vrije donderdag van de komende vijf maanden is, (Jaaa vanaf volgende week begint dan eindelijk mijn stage bij Girlscene) kon ik deze niet zomaar voorbij laten. Dus ik met mijn goede ideeën, verzon iets leuks om te doen. Ondanks dat ik mijn bankrekening de laatste weken behoorlijk geplunderd heb, vond ik dat ik wel een nieuw shirtje of andere garderobeaanvulling had verdiend: shoppen in Arnhem werd het dus. Ik belde m’n vriendinnetje Esmée uit bed met de vraag of ze zin had mee te gaan. En dat had ze. Met onze zomerse outfits liepen we door de stad. Wat een heerlijk weer was het vandaag. Het leek wel hoogzomer, terwijl de pepernoten al in de winkels liggen, de bladeren van de bomen moeten vallen en het normaal gesproken deze tijd van het jaar hard stormt. Maar ik heb er geen problemen mee hoor. Laat het nog maar eventjes zo’n weertje blijven. Es en ik hebben ons goed vermaakt deze shopdag. Es heeft een leuk crèmekleurig truitje en slangenleren jurkje gekocht en ik een zwart blouseje. En wel met 50% korting! Ook heb ik bij Van Dalen super gave Booties gezien. Jammergenoeg kon ik deze, door al mijn verhuisaankopen, nog niet toe-eigenen, maar lucky me, het is bijna het einde van de maand:).   

3 opmerkingen:

  1. Super veel succes met je stage op girlscene! (:
    liefs,
    Jessica
    www.shopkokokoi.tumblr.com

    ps. Je blog + header is echt nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk geschreven! & heeeele vette header (:
    liefs Rixt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeeei Evi,

    Ik zag je bericht bij girlscene en dacht ga eventjes kijken. Leuke blog en veeel plezier bij girlscene =)

    x Zeynep

    http://zeynnepp.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen