dinsdag 4 oktober 2011

Stagereport

Ik heb mijn tweede stagedag er alweer opzitten. Terwijl ik gisterochtend nog met stalen zenuwen in de tram richting Girlscene zat en ik niet wist wat me te wachten stond, kijk ik nu al terug op twee super dagen! Mijn eerste dag begon al helemaal goed. Ik mocht naar de presentatie van de Sylvia’s Secret Collection!! De schoenen –en tassencollectie die Sylvia Geersen samen met het schoenenmerk Shick* ontworpen heeft. Na Sylvia’s presentatie mocht ik ook nog even rode pumps uit de collectie passen, want mijn maat was toevallig tijdens de presentatie aanwezig (lucky me). 




Net als gisteren, vloog de dag vandaag voorbij. Al had ik wat gestoei met het systeem van de website. Maar aan het einde van de dag had ik het gelukkig eindelijk een beetje onder de knie! Tussendoor opslaan, heel belangrijk! Dat heb ik vandaag wel weer geleerd. Morgen ga ik samen met Brenda naar de boyband One Direction. Dat wordt vast weer een leuk dagje. Oja, dagelijks komen er ook nog eens stapels post binnen met mooie beautyproducten, accessoires en leuke hebbedingetjes(!). Wat heb ik een heerlijke stage!

4 opmerkingen:

  1. Die rode pumps staan je goed enn leuke jumpsuite!

    zeynnepp.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er (en klinkt) leuk uit! Rood en zwart wordt deze winter weer helemaal hot.

    Enne, veel plezier op je stage! Ik zou willen dat ik daar ook nog ooit eens rondloop.

    x Nura van 'World Of Fashion Inspiration'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf Eev! Je zit daar wel op je plekje! En die pumps zijn helemaal te gek. Ben benieuwd wanneer ik ze mag verkopen ;). Liefs Jass

    BeantwoordenVerwijderen